Gartner Magic Quadrant
Så er der kommet en ny Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service for 2022
Det nok mest interessante er, at Cisco nu igen er med - om end som Niche player. På det danske marked ser vi dette afspejlet i at leverandører har tilvalgt Cisco Webex Contact Center i deres produktportefølje.
Nu er det jo ikke sådan, at Gartner er et sandhedsvidne – men rapporten en ret god indikation for udviklingen, og man må sige, at Gartner har fingeren på pulsen.
Men i hvilket omfang afspejler rapporten det danske marked?
Det har Salamon&Company en ret god indsigt i, på baggrund af vores mange Contact center projekter.
I vores rådgivning anvender og vedligeholder vi derfor vores egen leverandør- og produktmatrix med ca. 30 producenter og partnere med særligt fokus på det danske marked.
Kombineret med vores viden om referencer samt Lessons learned er vi i stand til at yde en meget målrettet rådgivning til vores kunder herunder at Short liste leverandører ifm. markedsdialoger eller udbud.
Kontakt partner og konsulent Thomas Dall-Arnesen for et uforpligtende møde eller en inspirationsseance, hvis du står for at skulle anskaffe nyt kontaktcenter på mail.