Få styr på tele- og dataaftalen
Får I gennemgået jeres nuværende aftale regelmæssigt? En teleaftale har en tendens til at blive glemt, når først aftalen er indgået.
Vi ser en konstant udvikling på markedet, og der bliver hele tiden lanceret nye tele- og datatjenester. Udviklingen og lancering af nye tjenester er ikke alene med til at forbedre løsninger, men det kan have en stor påvirkning på jeres i forvejen aftalte priser og vilkår.
Hvor ofte skal I gennemgå jeres teleaftale?
Typisk løber en teleaftale i 2-3 år. Derfor vil en gennemgang og mulige tiltag skulle drøftes omkring hvert andet år. En gennemgang af aftalen kan desuden blive understøttet af en benchmarking af aftalen op imod det nuværende marked. Hvorefter en genforhandling med jeres nuværende leverandør kan blive nødvendig.
Hvordan kan man sikre at man har den rigtige
tele- og dataaftale?
Hos Salamon&Company assisterer vi kunder i genforhandling og udbud af teleaftaler. Ligeledes kan vi hjælpe med aftale- og fakturakontrol. Vi kender markedet, og er derfor opdateret på den seneste udvikling mht. priser, tilbudte tjenester og anvendelsesmuligheder.
Rådgivning til teleaftaler
I vores rådgivning får I en behovsanalyse, en detaljeret kortlægning til at finde de rette abonnementer og ydelser. Vores rådgivning fokuserer både på forretningens behov og ydelsens kvalitet.
Partner og konsulent
Kontakt:
Mail soren@salamon.dk
Telefon +45 20924824