Kontaktcentre & telefoniløsninger
Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning
Kontaktcenterløsninger
Behovet for understøttelse af kunde- eller borgerrejsen er øget markant i forbindelse med virksomheders fokus på ikke kun telefoniske henvendelser men også de digitale kanaler.
Dette forstærkes yderligere af at kunder og borgere i stigende grad foretrækker digital selvbetjening og forventer et ensartet serviceniveau uagtet valg af kanal eller henvendelsesform samt en sømløs betjening, hvor dialogen og viden om kunden bibeholdes i forbindelse skift i interaktionen eller henvendelsesform.
For mange virksomheder er understøttelse af kunde- eller borgerrejsen en forudsætning for virksomhedens digitale strategi.
Telefoniløsninger
I forhold til telefoniløsning står virksomheder i et teknologisk vadested ofte med en række substituerende teknologier.
Specialister indenfor kontaktcentre og telefoniløsninger
Salamon&Company er specialister inden for afdækning kunde- eller borgerrejsen samt fremtidens digitale arbejdsplads. Vi rådgiver blandt andet om de nyeste teknologier der understøtter kontrakten med analyser af samtaler eller skriftlige henvendelser, der kan supplere de traditionelle statistikker med kvalitative informationer vedrørende henvendelsesmønstre eller kundens oplevelse af den leverede ydelse.
Behovet er konstant i udvikling, hvilket ligeledes er gældende for leverandørernes løsningsmuligheder.
Vi er i den forbindelse stolte af at have opbygget en stærkt domæneviden inden for især kontraktcenterløsninger, telefoniplatforme, mobiltelefoniløsninger og Microsoft Teams.
Forretning er i fokus
Vi vil altid have jeres forretningsmæssige behov i fokus, hvorfor vi kan sikre, at I får det rigtige set-up uanset, om I har valgt en cloudstrategi eller ej. Vi vil altid tage udgangspunkt i at jeres kommunikationsløsning, skal understøtte forretningens behov, både i forhold til interne arbejdsgange, og i forhold til af kunne betjene jeres interessenter på bedst mulig vis.
Vores tværfaglige viden - jeres fordel
Med vores konkrete domæneviden, kan vi se muligheder på tværs af leverandørlandskabet. Herved kan sammensætte den rigtige løsning i en større sammenhæng på tværs af jeres behov i organisationen. Det kræver en teknisk viden og et bredt branchekendskab, at sikre at organisationens kommunikationsløsninger hænger rigtig sammen, og derved kan komplimentere hinanden både på kort og lang sigt.
Vi har igennem mange års erfaringer kortlagt de nødvendige strategier for vores kunder, som understøtter deres behov, og sikre høj kvalitet af kundebetjening. Vi sikrer at jeres valg af kommunikationsløsninger er afstemt i forhold til jeres konkrete It-strategi.
Kom godt fra start og sikkert i mål
Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning. På baggrund af vores erfaringer, opbygger vi en konkret handlingsplan, der sikrer at I kommer godt fra start og sikkert i mål.
Vi kortlægger jeres nuværende situation, og sikrer at I får en løsning, der understøtter jeres forretningsmæssige behov, både på kort og længere sigt.
Unified Communications
I opstillingen af fremtidigt scenarie indgår udnyttelse eller kapitalisering af allerede foretaget investeringer, understøttelse af medarbejderes mobilitet samt intern og ekstern kommunikation med kunder. Særligt i forbindelse med vores kunders understøttelse af fremtidens digitale arbejdsplads, rådgiver vi om Unified Communications både på strategisk og praktisk niveau. Vi har erfaring med en bred vifte af producenter og deres bud på Unified Communications, men da mange af vores kunder bevidst eller indirekte har valgt en Microsoft First strategi har vi særligt fokus og domænekendskab i relation til Microsoft Teams.
Nedenstående kontaktcenterplatforme og leverandører indgår i Salamon&Company’s leverandørmatrix, som vi aktivt anvender ifm. markedsdialog for private og offentlige kunder. Salamon&Company har således et solidt indblik i markedet for kontaktcenterløsninger i Danmark, hvad angår tekniske løsninger, referencekunder samt pris- og licensmodeller.
-
Amazon
Anywhere365
Avaya
Cisco
Clarity
Competella
Dixa
Five9
Enghouse Interactive
Farlon
FocalScope
Genesys
LeadDesk
Microsoft
Miralix
Mitel
Nice
Puzzel
Samwin
Scantalk
Talkdesk
Telia
Tendfor
Unexus
Unify
Vonage
ZenDesk
Zylinc
-
Accenture
Advania
Atea
Avaya
Cloudhuset
Comm2ig
ComIzed
Dixa
Five9
FocalScope
IPvision
Jansson Kommunikation
Kemp&Lauritzen
LeadDesk
NetNordic
NetDesign
Vonage
Orange Business Service
Proactive
Puzzel
Sopra Steria
TDC
Tendfor
TELE IT
Telenor
Telia
Ucom
WeSystems
Wingmen
Voxogo
Kontaktperson for
Kontaktcentre & telefoniløsninger
Thomas Dall-Arnesen
Email: thomas@salamon.dk
Telefon: +45 29916829